Asma Asad: Vogue otti nimekseen “Rose of the Desert” ensimmäiseltä naiselta, ja Yhdistynyt kuningaskunta valloittivat hänet kansalaisuudesta

Asma Asad: Vogue otti nimekseen

Syyrian ensimmäisen naisen elämästä, Asma Assadista, voit ampua jännittävän elokuvan, jossa on rakkauden, ihailun, ihailun, vihan ja kateuden paikka. Kuinka länsimaalainen syntyperäinen houkutteleva koulutus ja menestyksellinen ura tullut Syyrian ensimmäiseksi naisjäseneksi, saavat nimekseen "Rose of the Desert" ja saavat vertailuja Ison-Britannian Lady Dianan kanssa?

Asma Asad ja hänen miehensä

Asma Asad ja hänen miehensä

Täydellisellä kielellä useilla kielillä, arabiaksi, ranskaksi, englanniksi ja espanjaksi, joka on hyvin perehtynyt kirjallisuuteen ja taiteeseen, hän aloitti uransa sijoitusyhtiössä ja 25-vuotiaana voitti kollegoidensa ja esimiestensa luottamuksen. Loistava alku, ellei valinta avioliiton hyväksi ja Syyrian ensimmäisen naisen rooli.

Melkein heti häiden jälkeen Asma ja hänen miehensä Bashar Assad muuttivat Syyriaan ja ottivat presidentin vaimon tehtävät. Ensimmäistä kertaa oli mahdollisuus antaa itäiselle maailmalle eurooppalainen kehitysnäkymä. Oliko tyylikäs nainen todistaa itsensä?

Asmaan syytettiin tekopyhyydestä ja jätteistä
Asma pitää henkilökohtaisia ​​kokouksia kriisikeskuksissa

Asma on toiminut hyväntekeväisyyteen vuodesta 2000, tukee koulutusaloitteita ja taistelee naisten oikeuksien puolesta. Samanaikaisesti hän tuo esiin kolme lasta ja viittasi tarkasti vaatekappaleeseensa ja kuvaansa, jonka hän oli erottanut Vogue-lehden päivänvalossa toimivat kriitikot vuonna 2010. Artikkelista tuli voimakas otsikko "Rose of the Desert", se kuvaa ensimmäisen naisen rakkautta eurooppalaisiin arvoihin, brändeihin ja näyttää parhaimmat kuvat sosiaalisissa tapahtumissa. Mikä on muuttunut?

Asmaa palvottiin maailmanlehtiin vuoteen 2011 saakka

Asmaa palvottiin maailmanlehtiin vuoteen 2011 saakka

Voguen päätoimittaja Anna Wintour, joka aiemmin ihastui Assadin kuvaan, pyysi irrottamaan artikkeleita Syyrian ensimmäisestä naisesta sivustosta ja kommentoi päätöstään The New York Times -lehdelle seuraavasti:

"Kyllä, meidän aikakauslehtemme kirjoitti, että Asma Assad on houkutteleva idän ensimmäisistä naisista, mutta meidän on otettava huomioon hänen sosiaalipoliittinen rooli valtiossa. Syyrian johtajien painopistealueet ja arvot ovat nyt ristiriidassa eurooppalaisten arvojen kanssa, joten meidän on otettava tämä huomioon työstämme. "

Asma ei ryhtynyt polemikoihin toimittajien ja maailman tabloidien kanssa, vastustivat jyrkästi julkaisujen tuhoutumista muodikkaassa kiilussa ja aikakauslehdissä, jotka kertoivat hänen hyväntekeväisyystyöstä.

Assad on mukana hyväntekeväisyydessä
Yhdistyneen kuningaskunnan kansalaisuuden epääminen

Kansalaisuuden viivästystä on puhuttu vuodesta 2017, mutta vasta nyt tämä kysymys on lähestynyt oikeudellista keskinäistä vaihtoa. Asma Asadia syytettiin tuhlauksesta, antoi lukuisia todisteita lain rikkomisesta, kun hän osti palatsin ylellisyystuotteita 350 tuhatta dollaria ja tarvikkeita varten. Esimerkiksi kristalli-inlay-kengille käytettiin 7 tuhatta dollaria!

Asma Asad

Tabloidi The Telegraph viittasi hallituksen lähteisiin ja julkaisi artikkelin päätöksestä lykätä Bashar Assadin vaimon brittiläistä kansalaisuutta. Syy on ilmeinen, kun hän on valinnut vaimon aseman, hän "sopi" miehensä politiikan kanssa ja menetti maailman yhteiskunnan tuen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

9 + 1 =

Close